joi, 13 august 2009

Can you keep a secret?

..Si iar e noapte si iar nu ploua. Azi noapte a fost ploaie de stele. O ploaie calda, linistita. Pe trotuar, pe strada si pe blocuri stelele mai aruncau o singura sclipire inainte de a se stinge. Si stelele in exaltarea unicei caderi, ametite, au gaurit norii-de-aia nu mai ploua..Dar grijuliu, vantul a dus norii zdrenutuiti departe de ochii lumii. Si poate, vreunui nor mai sensibil din fire i se va face mila de soarta semenilor sai si o sa verse cateva lacrimi. Si tot ploua atunci..
Si eu iar n-am timp. Trebuie sa fac rost de timp, cat mai repede. Fiecare are cate un timp al lui, dar pesemne pe al meu l-am ratacit pe undeva. Am uitat de el.Pierdut timp, il declar nul. Si acum cativa ani aveam un timp asa bogat, il vedeam in fata, abea asteptam sa ajung la el, ma ametea asteptarea lui. Dupa cativa ani, am vazut ca si in spatele meu se strangea mult timp, dar tot mai era destul si in fata. Si acum..poate e si acum, dar nu il vad eu, m-a orbit, asta trebuie sa fie.
Mie mi-ar placea sa am mai multe timpuri - unul pentru citit, unul pentru jocuri, unul pentru invatat, unul pentru desene, si uite asa sa le tin insirate intr-o vitrina. Si sa mai am un timp al meu bine pitit intr-un sertar. Acesta va fi doar timpul meu, nu spun ce as face cu el - e secret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu