marți, 27 octombrie 2009

numb numb numb

Lumea este pentru om tot ce simte acesta in viata iar omul este pentru lume tot ce gandeste el, existenta sa ca expresie ca gandurilor sale despre lume.

De ce trebuie sa fi suparat cand te enerveaza ceva sau cand ti se face rau de catre cineva?
Pentru ca el are o alta viata, alta decat a ta, gandind diferit si fiind incapabil sa te inteleaga? Sferele de sticla in care traim ne lasa sa ne privim unii pe altii, dar nu ne permit sa patrundem in alte sfere.


Daca ploua, ia-ti o umbrela iar daca esti obosit, culca-te. Nu vezi ca ai cu ce sa te aperi dar nu vrei? Ce, tu vrei sa nu mai ploua niciodata ca nu ai tu umbrela azi? Te oboseste viata, culca-te si lasa-i pe altii sa fie treji, daca ne-am culca toti odata s-ar alege praful de lume. Am dormii toti asa, pana s-ar stinge si soarele, ne-am trezi, am vedea ca e intruneric si ne-am culca la loc. Atunci, in ploile intunecate, doar cateva fulgere ne-ar mai lumina din cand in cand fetele adormite ....si sa vedem atunci daca am aprecia fiecare fulger ca pe o zi, cel putin, pentru ca nu am sti niciodata cand vine ca sa fim pregatiti sa ne trezim ca intr-o dimineata...

Ce stii tu ce e lumea......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu